Kabriolet
V září 1991 měl svou premiéru čtyřmístný kabriolet, první v této řadě po takřka dvou desetiletích. Vůz s kódovým označením A124 samozřejmě konstrukčně vycházel z kupé, absencí střechy vývojáři sice uspořili celých 28 kilogramů, pochopitelně ovšem museli zesílit celou karoserii. To si vyžádalo modifikaci bezmála jednoho tisíce dílů a výsledkem byl nárůst hmotnosti o 130 kg. Největší slabina vozů s otevřenými karoseriemi – kroucení – byla eliminována pomocí čtyř tlumičů vibrací.
Vzhledem k tomu, že kabriolet postrádal jak střední, tak i zadní sloupky, ty přední musely být také náležitě upraveny. Nad bezpečností při převrácení bděl ochranný systém dvou vystřelovacích segmentů za zadními sedadly, které zároveň sloužily jako opěrky hlavy. Pokud elektronika vyhodnotila, že dojde k převržení vozu, tyto opěrky se aktivovaly automaticky během pouhých 0,3 s. Kabriolet W124 tedy postrádal složitější ochranný oblouk, který měl roadster SL. I tento bezpečnostní prvek mohl být ovšem uveden v činnost manuálně tlačítkem z místa řidiče.
Konstrukce stahovací střechy se skládala ze 27 dílů a 34 kloubů, ovšem ve složeném stavu zabírala pouhých 80 litrů zavazadlového prostoru. Zadní okno bylo vyrobeno z bezpečnostního skla a nepostrádalo vyhřívání, bylo samozřejmě menší než u kupé, ale i tak měl řidič směrem vzad celkem slušný výhled. Střechu musel majitel natahovat ručně, pokud si nepřiplatil za elektrohydraulické ovládání. Zpočátku se vyráběla jediná verze 300 CE-24 Cabriolet, její produkce byla zahájena v roce 1992.
Fotogalerie kabriolet